با عرض سلام و تبریک سال جدید خدمت دوستان و عزیزان جمع بیان ، امیدوارم در سال جدید با فائق آمدن بر تمام مشکلات و کاستیها ، با سلامتی و درایت در خدمت به مردم موفق و موید باشید ، چرا که عبادت بجز خدمت خلق نیست.

از آنجایی که مدتی است عزیزان زحمتکش بیان کمتر دیده میشوند و لازم بود قبل از اینکه موانع بزرگتری مانع فعالیت در بیان شود با یکدیگر همفکری دوستانه ای داشته باشیم.

قبل از همه چیز یادآوری دو نکته ضروری است:

1- عکس فوق را که ملاحظه میفرمایید جمع زحمتکشان بیانی است در بازدید سال 94 معاونت محترم علمی و فناوری رئیس جمهور و مدیر بنیاد ملی نخبگان از سایت بیان و تصویر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار شادروانان زوج نخبه جناب محمد صالحه و سرکار خانم زهرا حسنی سعدی که در 18 دی ماه 98 در سقوط هواپیمای اوکراینی به لقاءالله پیوستند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که جناب محمد صالحه سالها مدیر فنی سایت بیان و از نخبگان کشوری ، باهوش ترین برنامه نویسان معتقد و انقلابی و دارای مدارج برگزیده فراوانی بوده اند. (روحشان شاد)

2- قبل از اینکه این سطور را ارائه دهم چندین بار به محل شرکت در کوچه زهره مراجعه نموده ام که همسایگان اعلام نمودند چند ماه است شرکت بسته شده و همانطور که در جریان هستید هیچگونه تماس تلفنی و ایمیل و درج سوال در وبلاگ را پاسخگو نیستند...

فلذا بر آن شدیم تا با ارائه این پست و همفکری با شما عزیزان و احتمالاً بازدید یکی از دوستان و مسئولین شرکت بیان قبل از آنکه زحمات چندین ساله همگی از بین برود به راه حل و پاسخ قانع کننده ای دست پیدا کنیم. قبلاً از توجه شما سروران ارجمند و شرکت در این همفکری کمال امتنان را دارم. ( التماس دعا )