دریافت

* بعضی از دَردِ دِلهای امام زمان (ارواحنافداه)

1- (( من بر این امر (غیبت) صبر میکنم و لیکن شما بر من با آه و نالۀ بلند گریه کنید ، گریه کنید ، گریه کنید.))

2- (( یا اباعبدالله الحسین (علیه السلام) شما در کربلا تنها ماندید ، من هم در این زمان تنها مانده ام!))

3- (( شما (شیعیان) وظیفه دارید از کانال حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) مرا به تمام دنیا معرفی کنید.))

4- (( آقا امام حسین (علیه السلام) اگر در صحرای کربلا تنها ماند من هم در صحراها تنها هستم و هر لحظه ندای (هل من ناصر ینصرنی) را سر میدهم و کسی به ندای من توجهی نمیکند.))

5- (( شما (شیعیان) اگر میخواهید ما را یاری کنید تزکیه نفس کنید و علم و حکمت -که همان معارف قرآن و اهلبیت (علیه السلام) است- را یاد بگیرید.))

6- (( شیعیان مرا نمیخواهند. ))

7- (( از صد نفر ، یک نفر از ته قلب برای فرج من دعا میکند. ))

8- (( اگر فقط شیعیان ایران ، یک بار برای ظهور من انقلاب میکردند (و با هم مرا میخواستند) خداوند ظهور و فرج مرا میرساند.))

9- (( اگر شیعیان ما که خداوند آنها را در بندگی خود موفق بدارد در وفای به عهد و پیمانی که با ما بسته اند با هم یکی میشدند هرگز از میمنت دیدار ما محروم نمی گشتند و زودتر به این سعادت میرسیدند ، آن هم دیداری بر مبنای معرفت و شناختی درست و صداقتی از آنان نسبت به ما.))

10- امام (ارواحنافداه) خطاب به یکی از علما که از حضرت علت غمگین بودنشان را پرسیده بود ، فرموده بودند : (( دلم خون است ، دلم خون است.))

11- (( من مظلوم ترین فرد عالم هستم. ))

12- امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خطاب به یکی از علمای وارسته نجف که در کربلا حضرت را دیده بود ، فرموده بودند : (( ببین حتی اینجا که دعا مستجاب است ( در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) ) مردم به فکر من نیستند و برای فرجم دعا نمیکنند.))

13- یکی از درد دلهای امام (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با شیخ مفید: (( ما بر اساس فرمان خداوند بزرگ و صلاح واقعی خود و شیعیانمان تا زمانیکه حکومت دنیا در اختیار ستمگران است در نقطه ای پنهان از دیده ها به سر میبریم ولی از تمام حوادث و ماجراهایی که بر شما میگذرد کاملاً مطلع هستیم و هیچ چیز از اخبار شما بر ما پوشیده نیست. از خطاها و گناهانی که بندگان صالح خدا از آنها دوری میکردند ، ولی اکثر شما مرتکب آن شدید باخبریم ، ما از عهد شکنیها و پشت سر گذاشتن عهد و پیمانها و (بی اعتناییها) با اطلاعیم که گویی اینها از لغزشهای خود خبر ندارند ، (اما با وجود این) ما هرگز در رعایت حال شما کوتاهی نکرده ، شما را فراموش نمیکنیم و اگر عنایات و توجهات ما نبود ، مصائب و حوادث زندگی شما را در بر میگرفت و دشمنان ، شما را از بین میبردند. پس از خدا بترسید و تقوی پیشه کنید و به ما خاندان رسالت مدد و یاری رسانید.))

14- (( خدایا تو میدانی که اگر مردم ما را طرد نمیکردند ، این سرزمین سامرا برای ما دوست داشتنی ترین مکانها بود.))

15- (( از موقعی که جدّمان را در کربلا شهید کردند (ما عزاداریم و به خاطر این بی معرفتیها) ما آوارۀ بیابانها شده ایم.))

16- (( این کارها (فساد ، فحشا و ابتذال رایج در جامعه و بد حجابی زنان مسلمان) مرا رنج میدهد و من از شما میخواهم که جلوی این کارها را بگیرید و (با جلوگیری از فسادها) زمینه را برای ظهور فراهم آورید.))

17- (( شیعیان ما به اندازۀ آب خوردنی ما را نمیخواهند ، اگر بخواهند دعا میکنند و فرج ما میرسد.))

18- (( ای خدای من ، ای محبوبم و ای پرورش دهنده ام ! من چه کسی را دارم که از او بخواهم غربت و مشکلم برطرف شود و چه کسی را دارم که امر ظهورم را اصلاح فرماید.؟))

19- (( خدایا مرا به که وا میگذاری ، به نزدیکان (و شیعیانم) که از من جدا شده و در غفلت اند یا به بیگانگان که با من با خشونت و نفرت مقابله کنند یا به مستضعفین در حالی که تو پروردگار و مالک امر من هستی. خدایا به تو از غربت و آوارگی ام شکایت میکنم.))

20- (( اگر شما به اندازه ای که برای پیدا کردن گمشده خود جستجو میکنید به دنبال من می گشتید ، مرا می یافتید.!))

21- (( برای هر چه زودتر فرا رسیدن ظهور ما بسیار دعا کنید که این فرج خود شماست.))

22- (( به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را قسم دهند به حق عمه ام حضرت زینب (علیه السلام) که فرج مرا نزدیک گرداند.))

23- (( فرج ما نزدیک است ، به شیعیان ما بگویید دعای ندبه را در روزهای جمعه بخوانند و برای فرج ما دعا کنند.))

24- (( من خیلی تنها هستم! من خیلی غریبم! چرا برای فرجم دعا نمیکنید؟ دعا کنید ، و بدانید که تبلیغات کم است والّا غیبت من اینقدر طولانی نمیشد ، گناه شیعیان ، برای من خیلی سخت است ، جوانها باید خود را اصلاح کنند. باید در اجتماعات خود از من یاد کنید ، من برای شما دعا میکنم ، شما هم برای فرجم دعا کنید. برای ظهورم باید زمینه سازی کنید یعنی آنچه را که اهلبیت (علیه السلام) فرموده اند انجام دهید ، بچه هایتان را خوب تربیت کنید و اگر میخواهید ما از شما راضی باشیم به آنچه که جد بزرگوارم امام صادق (علیه السلام) فرموده عمل نمایید ، یعنی برای ما زینت باشید و باعث خجلت و سرشکستگی ما نباشید ، و بدانید که قطعاً زمان ظهور من نزدیک است.))

25- ((به سمت چپ و راست متمایل نشوید ، بلکه راه خود را بر یک روش روشن به سوی دوستی و محبت ما قرار دهید.))

26- (( همانا جهال و نادانان از شیعه و کسانیکه بال مگس (که همان ظواهر دنیا و هواهای نفسانی است) برای آنها ارزشش از آن دینی که دارند بیشتر است ، ما را اذیت میکنند.))

27- (( برای فرجم دعا کنید که اگر دعا کنید به اندازۀ چشم بر هم زدنی فرج من خواهد رسید.))

و...